Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan yenimecra.org'da: "Apple MacBook Air'i tanıtın, iPod Shuffle'ı kapın"

Ön Sayfa yazılarını, çok tutulan yazıları ya da tüm yazıları gösterebiliriz

Etiket:

böbrek kanseri hakkındaki yazılar:

\
Stockholmda bulunan Karolinska Enstitüsü'nde yapılan araştırmaya göre makul miktardaki alkol tüketimi böbrek kanseri riskini azaltıyor.
855 böbrek kanseri hastası ve 1204 kişiden oluşan kontrol grubu ile yapılan araştırmada günde 2 bardak beyaz şarap, kırmızı şarap veya bira içenlerde böbrek kanseri riski %40 oranda daha az.
Yapılan araştırmanın sonuçları güvenilir bir kaynak olan British Journal of Cancer da yayımlanmış
22 ahkam var

Mim Nehri

geri »

Arama

pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

etiket menüsü

kaynaklar

RSS Dosyası
pillikutu