Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan sinepil.org'da: "Geceyarısı Ekspresi"

Ön Sayfa yazılarını, çok tutulan yazıları ya da tüm yazıları gösterebiliriz

tuttum
36

eski sevgili rüyada

Etiketler: , , ,

Diyelim eski sevgiliyi rüyada gördünüz.

Öyle gerçekçi, yakın, yaşanılan şimdiki an gibi… Gerçek gibi demek tasvir etmeye yeterli değil. Onca yıl sonra. Birden hala unutamadığını anlatır bu rüya sana. ‘’DAN! ‘’

Yaşanılır tekrar eskisi gibi, yaşanıldığı gibi, o zamanlar gibi. Şimdi karşılaşılmış ve yaşanılmış gibi. Rüyamıydı gerçekten? Rüyada astrala çıkıpta yaşanıldı mı yoksa?? Hangisi gerçek? Rüya böylesine gerçekçi olmaz ki…

Yıllar sonra gerçekmiş gibi bir paylaşımın etkisini rüya veremez, bu doğru olamaz. Olsa olsa astralda buluşmuş olabiliriz.

Dünya giz’lerle dolu…


104 ahkam var

Ahkâmlar

haklısın dunya gizlerle dolu,

Yıllar sonra gerçekmiş gibi bir paylaşımın etkisini rüya veremez, bu doğru olamaz. Olsa olsa astralda buluşmuş olabiliriz.

belki de haklısın

olum tek gercektir, gerisi yalan

onu görmek ümidi ile her zaman uyumaya sevk etmesin sakın bu durum.

N.S...

yazdığım mesajı göremiyorum.

N.S...

yazdığım ahkamı göremiyorum.

N.S...

yazdığım ahkamı göremiyorum.

N.S...

az önceki tüm denemelerimi şimdi görüyorum:)

N.S...

görüyosan, hemen sahneye çıkmalısın

barialast..

\

not: gelişine oylesine vurayım dedim. affına sığınarak..;)

eurovision'a 'en sevdigim sayı 6' sarkısıyla katılan adam

Başlık alice harikalar diyarındayı hatırlattı.
Görebiliyorum bu bir muğcize :)

Rüyalar gerçek olsa seni her gün görürdüm,
O incecik beline sarılarak yürürdüm

Sabah olmasın diye güneşi durdururdum,
yanardağlarda tüten ateşi söndürürdüm.
Yatağına her gece gelincik doldururdum,
Dudağına bin kere öpücük kondururdum.

Rüyalar,rüyalar,rüyalaaaar
ah rüyalar gerçek olsa….

Rüyalar gerçek olsa,
Sana güller verirdim
O güllerle belki de kucağıma gelirdin,
Sarıldım boynuna,
Sokulurdum koynuna
O gül dudaklarından öperdim doya doya

Emel Sayın

böyle rüyaya can kurban:)

Gözünde Göz izi Var.
esasında bu üçlemenin ilk parçası. diğerleri ;
  • eski sevgili köprüaltı çocuğu
  • eski sevgili küçük mücahit
eurovision'a 'en sevdigim sayı 6' sarkısıyla katılan adam

:)

eski sevgili, birrr basbelasi, tukenmis an demek, dost kalmak mi, cok SIKICI....

:)))
belki hayat da bir ruyadır,
olunce anlarız oyle mi degil mi:))

O gül dudaklarından öperdim doya doya

boyle ruyalar cok gormusumdur:)))
ama gun boyunca ruyanın etkisinde kaldıgım hicin,
isleri aksatmısızdır:)))

olum tek gercektir, gerisi yalan

:))

Gözünde Göz izi Var.

Diğer serilerde de ana tema dünyadaki metafizik ögelermi arrogante. Ona göre tamamlıycazda seriyi :)

Kitaplar olcak

pillibebekkuyuda DİYOR Kİ, (01 Ağustos 2008 14:40)
eski sevgili, birrr basbelasi, tukenmis an demek, dost kalmak mi, cok SIKICI....

katılıyorum.
bende dost kalalım hikayelerine kanmam,amaçları sizi gözetim altında tutabilmektir.
bazen yeni sevgilisini göstererek sizi dener,kanmayın sakın,biten bitmiştir,bitmediğine dost olsun.

Gözünde Göz izi Var.

:))) buradakiler bayagı tecrubeli:)

olum tek gercektir, gerisi yalan

yalniz yurtdisi super degisik, bir parti verdik aksam arkadasimin abisinin ilk esi ikinci esi su anki esi besi biryerde ler medeni mi desem komik mi desem..Ne diyecegimi sasirdim onlar kardes kardes otururken..

arkadasının abisi cok cazip biriymis heralde:)

olum tek gercektir, gerisi yalan

Döpiyes giyiyorlarmıydı.
Eğer öyleyse kesin medeniyyet başka bir şeye yoramam.
Clicia duymuyordur inşaallah :)

pillibebekkuyuda bende ne diyeceğimi şaşırdım:))
gerçi bizim doğuda da aynı sahneleri görmek mümkün tek farkla adına "kuma" deniliyor.
kuma üstüne kuma...
hepsi de aynı evde yaşıyor sizin örnekte sadece partide bir araya geliyorlarmış bu bana daha anlaşılır geliyor ama şahsıma uymak bünyemi bozar arıza çıkarır bu durumlar bende:)

Gözünde Göz izi Var.

şahsıma uymaz olacaktı.

Gözünde Göz izi Var.

üzerimde bir dengesizlik var.
Döpiyes mi giyiyorlardı? doğru olanı.

walla birbirlerine sarap verip cocuklariyla ilgilendiler biz ruyada gormeye bile tahammul edemiyorken..

:)) bu kadar aska onem veren birine tabi ki uymaz:) bana da uymaz ,ama avarele uyar heralde:)

olum tek gercektir, gerisi yalan

rüyamda görsem dudağım uçuklar:)
muhabbetiniz hoşuma gitti işim var gitmem lazım çıkamıyorum da:)

Gözünde Göz izi Var.

sahsen bana da uymaz parti listesini hazirlarken, uzerlerini cizdigimde olay oldu..

eski esler cagrilmaz bizde, su anki esi icin kotu olur dedim..Sacmalama dendi..

Yıldo kafanı biraz mesele üzerine yorarsam anlayacaksın. Birden fazla kadınla geçmişim varsa ve kötü bir anımız olmadan ayrıldıysak durumun benim açımdan hiç bir sakıncası olmadığını anlayacaksın.
Yapabilirsin dude. İnanıyorum.
Kadınlar arasında derler ya hoca. Ondan oluyor.

ama haksızlık etmiyelim,
burada polygamy yok, adam bosanmıs oyle evlenmis, ben oyle anladım,ama eslerin bu kadar yakın olması ilginc

olum tek gercektir, gerisi yalan

sevginin-sevgilinin eskisi olmaz,
eskiyen, sevgisiz bıraktığımız kişilerdir..

Rüzgar ateş için ne ise, ayrılık da aşk için odur; ufak alevi söndürür, büyük alevi canlandırır..

heralde marıfet adamda :)

olum tek gercektir, gerisi yalan

Vay anasını. Helal olsun tontonuma . Nasılda düşüyor jetonu. Takdir ettim :)

sevgili ise eski olamaz...

Rüzgar ateş için ne ise, ayrılık da aşk için odur; ufak alevi söndürür, büyük alevi canlandırır..

sevgisiz bıraktıysak partiye niye geliyorlar.
tamam davete icabet şarttır ama bu kadarı da olmaz ki.

Gözünde Göz izi Var.

pillibebekkuyuda bana göre size saçmalama diyen saçmalamış ne o öyle tüm haremi ile partiye gelmeler falan olan var olamayanı var:))

Gözünde Göz izi Var.

kanimizda kiskanclik ve cekememezlik var bizim.. ben de kabul etmem.. Insan anilarindan bile kiskanir negatif bir durum yani..

avarel kardesim, takdirin icin sagol,
ben de her zaman seni takdir etmisimdir:)
ama burada hassas bir konu var:))
gereksiz konusmalar yapmayalım:)

olum tek gercektir, gerisi yalan

Mizah zeka işi. Photon3 gibi zeka tomurcuklarının işi. Herkes işini yapsın. Hafif sunucuları çökmez.
Kaç kere dedim aşkla uğraşma diye :)

yapma hemserim avarel, seni severim bilirsin,ben mizahtan anlamam,anlamadıgım belli zaten,su hemserini uzme,
bu arada sen oflumusun, caykaralı mı?

olum tek gercektir, gerisi yalan

şşşş.
Sessiz ol tonton.Hassas bi konu var burda.
Yemeyin o mısırı yasak demedim mi uleeyn.
Tam olarak nereli olduğumu bilmiyorum ama of değil çaykara'dan geçti dedelerim.
şşş çaktırma devam.
sessizliiik.

siz iyi ikili olmuşsunuz bakıyorumda.

:))) caykaralılar oyuna cok duskundur, bir de kumara, ben oflulardan korkarım, ama caykaralıları severim:)) iyi ki oflu degil missin:)

olum tek gercektir, gerisi yalan

yaw benim yorum yine yok.

Mucize sakın görme başına iş açarsın :)

ah mucizemsin, avarel beni hep yanlıs anlıyor, tartısmamız ondan:)

olum tek gercektir, gerisi yalan

neden iş açayım. yukardaki karikatürden mi bahsediyorsun? :))

Barialastın başına gelenlerden bahsediyorum onuda içeriyor tabi :)

bu arada boşverin eski sevgiliyi falan. geleceğe bakmak lazım. bence biten bitmiştir bırakın kalsın bittiği yerde.

Geçmişe mazi diyoruz zaten türk toplumu olarak.

Barialast bunu fark etse ne olurdu acaba?
bloglar özellikle mi kirletmeye çalışılıyor?
yakışmıyor...

H.E

yapma , o kadar kolay mı,
ask yasamassın onla, bence aradaki bagı tamamen koparmak mumkun degildir,
bu kadınlar cok acımasızmıs:))

olum tek gercektir, gerisi yalan

Katılmıyorum. Küfür hayatın bir parçası. Kabullenmek lazım. Birde özür dilemiş yani. Zorlamayın başkaları yapıyor sinir doluyorum siz de yapın cami çocuğu olalım uslu duralım.
süpanekellahumme..

Avalianch DİYOR Kİ, (01 Ağustos 2008 16:00)
Katılmıyorum. Küfür hayatın bir parçası. Kabullenmek lazım. Birde özür dilemiş yani. Zorlamayın başkaları yapıyor sinir doluyorum siz de yapın cami çocuğu olalım uslu duralım.
süpanekellahumme..

izle o zaman bunu yapana aynısı yapıldığında nasıl tepki veriyor takip et.

H.E

"kufur hayatın bir parcası, kabullenmek lazım"
tam karadeniz zihniyeti:)))

olum tek gercektir, gerisi yalan

kirk yilda bir konuya odaklandim su yaptiginiza bakin.. tamam gidiyorum..

o yüzden en çok silah onlarda bulunur ve adam vurmada kimse ellerine su dökemez.

H.E

pillibebekkuyuda siz odaklanın,ben uzatmayacağım blog sahibine saygısızlık oluyor.

H.E

Allahım bana adalet öğretilmesin lütfen.
Zaten dedim başkaları yapıyor sinir oluyorum.
Kimse yapmasın.
Onlar camdan atlasa sende mi atlıycan evladım.
Bunu bana yaptırdınız ya giderim burdan :)

seni dinliyoruz pillibebek. bunlar konuyu değiştiriyorlar.bu arada photonnn kadınlar evet acımasızdır ama son damla damlamadan da bunu yapmazlar. suyu taşıran son damla önemlidir kadınlar için.

Hea yıld seni bağcılar'da tinerci arkadaşlar sıkıştırıp ana avrat sövdüğündede aa ama ayıp oluyo dersin sende.
Utanırlar geri çekilirler heyt be.
Yerinde ve zamanında. İllada söylemem mi gerekiyor bunu ?

rüyalar bilinçaltı eseridir demek ki sizi etkileyen bir durumu varmış.

rüya bile olsa hasret gidermek hoş olsa gerek:)

ben neden böyle rüyalar göremiyorum ki?
o kadar da konsantre oluyorum ama rüyama bile gelmez eskileri...

H.E

ama eger aldatma olmadan kızdan ayrılmıssa,
heralde ben cok duygusalım, ask yasadıgım birine ayrı bir saygım vardır,

olum tek gercektir, gerisi yalan

Tamam kestik.Yani ben kestim pillibebek'i dinliyorum.

bende kestim ve dinlemedeyimmm...

simdi uykum geldi..:))

Rüyalar ve Rehberler-Geleceği Görme...

Önceden bilisler aslinda sifahen, yani direkt söylemek tarzinda veya rüya tarzindadir, bir habercilik vardir, bir sey ihbar edilmektedir. Biz buna daha ziyade teblig rüyalari diyoruz. Kehanet rüyalarinin çogu, hatirlatici rüyalar da dahil olmak üzere teblig rüyalaridir. Bu tür rüyalar daha ziyade bize rehber varliklarimiz tarafindan aktarilir; bu rehber varliklar kendi planimiza dahil fakat bizimle beraber fizik plana enkarne olmamis, sanki enkarne olmus gibi bizim perispirital bütün auramizdan yararlanarak bilgi aktarmasi yapar.

Rehber varlik nedir, dedigimiz zaman onu bu sekilde anlayabiliriz. Biz fizik bedene enkarne olmusuz, ama bizim rehberimiz bizim perispirital alanimiza enkarne olmustur. Yani enkarnasyon hiç bitmiyor. Onun alanina da da enkarne olan baska bir sey vardir. Herkes haberi, uyariyi, bilgiyi birbirine bu sekilde intikal ettirir. Kainatin neresinde olursa olsun, hepimizin her bilgiden haberi vardir, ama onun burada kullanilip kullanilmama meselesi ayri mesele, o ayri bir konudur. Soruluyor: Peki, niye kullanamiyoruz? Kullansak fena mi olur? Kullanabilsek çevreyi düzenleriz, insanlar mutlu olur vs. Insanlar dünyaya mutlu olmak için gelmediler ki. Yasamin amaci mutluluk degildir. Yani duyularimiz tarafindan tatmin olmak, doymak için buraya gelmedik. Duyularimiz baska bir bilginin elde edilmesi için birer araçtir. O araçlara yapistik, asil budur, dedik. Ama bunlar tamamen yanlis kavramlardir.
Biz dünyaya mutlu olmak için gelmedik. Bir defa zihnimizden bunu silmek lazim. Ne yapmak istiyorsun? Mutluluk kavraminin içinde ne var? Bütün acilardan, bütün istiraplardan, bütün olumsuz seylerden kurtulmak mi var? Bazi seyleri de ifade ederken suurlu olmak ve bazi seyleri bilerek söylemek lazimdir. Evet, neseli olmak güzel bir seydir, dinamik olmak güzel bir seydir, ama hayati mutluluk pesinde tavsan pesinde kosan tazilar gibi dolasarak geçirmek amaç degildir. Bu hiçbir zaman kavusamayacagimiz, ulasamayacagimiz bir is.

Geleceği Bilmek ve Rüyalar

Rüya sanatlari var. Oniromansi dedigimiz rüyalarla gelecegi bilme olgusu var. Oniromansi dedigimiz seyin Arapça versiyonu, istiareye yatmaktir. Birtakim konsantrasyon çalismalari ve birtakim koruyucu varliklari kendinize davet, majidir esasinda. Kisinin okudugu dualar, kildigi namazlar, ritüeller tam bir majik çalismadir. Bunu yapar, yani gelecek olan etkiyi dejenere eden seylerden kendini uzaklastirmanin yolunu alarak, belli bir hedef üzerinde içsel bir durugörüymüs gibi birtakim bilgileri alip onu rüyasinda görmek. Tabi bunu yerli yerinde yapan insanlar bulunmus, yani rüyalar yoluyla birtakim bilgiler elde edilebileceginin, insanlara bu bilginin verilebilecegi uygun devirlerde bunu yapan, bu tarzda çalisan pek çok insan ortaya çikmis dünyanin her yerinde.

Rüyalardaki Sembolizm

Bu insanlar birtakim sezgiler, bilgiler almaya çalismislar, savaslarin durumlari, kralligin durumlari vs. tarzinda tamamen maddesel huzur için bilgiler elde etmeye çalismislardir. Eski Yunan'da da vardi bu, hatta Homeros yalanci ve uyarici rüyalar tarzinda bir ayrim yapar: Iki kapi gösterir, biri boynuzdan biri fildisinden yapilmistir. Boynuzdan yapilan yalanci rüyalarin kapisi, fildisinden yapilan uyarici ve hakiki rüyalarin kapisidir vs.
Rüyalardaki sembolleri ele almakta çok büyük fayda var. Bunlar bizim için daha önemli. Neden dünyanin her yerinde, Alaska'dan Yeni Gine'ye, Yeni Gine'den Bati Afrika'ya, Orta Asya'dan Avrupa'nin ortasina kadar her yerde insanlarin rüyalarinda tekrarlanan bazi semboller var. Her yerde bunlar tekrarlaniyor, yani ayni sembol kullaniliyor. Bu da tabi çok önemli bir arastirma konusu. Mesela ünlü Jung'un kolektif suuralti meselesi belki bazi konularda buna bir izah getiriyor gibi görünüyor ama mesele o degildir. Yine görünenin arkasindaki görünmeyene bir atifta bulunursak, onu görmeye çalisirsak bu sembollesme, bu kod sistemi dogrudan dogruya yine ruhsal planlarla alakali bir iletisimin otantikligini ifade etmek için ortaya çikan durumlardir. Biz bunlari böyle anliyoruz.

Tedavi Edici Rüyalar

Kehanetler niye bize bildiriliyor? Telepatik kehanetler, telafi kehanetleri, tedavi edici kehanetler, rüyalar vardir. Rüya ve kehanet temel olarak ayni seydir, hiç fark etmiyor. Dünyanin bütün masallarinda bu vardir. Hastaliginizi geçirecek olan o ilaç, derde derman sey size bildirilir vs. Bunu kim yapiyor? Kim veriyor, bu nereden geliyor? Hiç olmayacak bir is. Aslinda hiçbir bilgimiz yokken, sifa ile hiç alakamiz yokken, diyorlar ki, falan otu al veya falan seyi al, su sekilde hazirla ve iç. Hiçbir seyin kalmaz. Hakikaten o sekilde yapiyorlar ve sagligina kavusuyorlar. Tedavi edici rüyalar hakkinda binlerce örnek var.
Tedavi edici rüyanin ortaya çikisi o kadar büyük ihtimallere bagli ki, yani su nesnenin su derde deva olmasinin kesfedilmesinin milyonlarca tecrübeden sonra olmasi lazim. Farmakologlara göre, böyle bir seyi bulmanin hiçbir imkani yok, mümkün degil. Binlerce seyin arasindan sadece o ot veya malzeme gösteriliyor rüyada, al bunu hazirla diyor ve is bitiyor. Kendi inanci ve realitesi buna müsait olunca, bu rüya meleklerin bize yardimindan baska bir sey degildir, diyor hasta. O melek nasil bir sey? O melek siz misiniz? Sizin gerçek varliginizdan tasan bir bilgi midir? O melek sizin planiniza bagli olan bir bilgi midir? O melek sizin rehber varliginiz midir? Artik bunlar biraz yoruma veya tercihlere bagli bir husustur.

Çeşitli Algılar

Demek ki gelecekleri hatirlatan rüyalar içerisinde bizim varligimizda bazi seyleri önceden kesfedebilmek, anlamak bakimindan bir sismograf kabiliyeti de var. Depremlerin, su baskinlarinin ve yanginlarin oldugunu görebiliyoruz. Yani telürik etkilerin, fizik dünyanin kendisindeki o elektrik devrelerinin, akimlarin meydana getirdigi birtakim degisikliklerin farkina variyoruz. Sanki sismograf gibi çalisiyor bizim ruhumuz. Acayip bir sey. Bu nasil bir algilamadir; belli bir mekanda deprem etkileri geliyormus zaman içerisinde, biz bunu aliyoruz. Nasil algiliyoruz? Bu radyestezik bir kabiliyettir. Psikometrik ve radyestezik bir kabiliyettir. Her insanda radyestezik bir güç vardir. Radyestezik bir anlama kabiliyeti vardir. Fakat biz bunlari hep, çöpü halinin altina atar gibi, içe atmisiz, üstünü kapatmisiz, gözümüzün önünden uzaklastirmisizdir. Tabi bunlar, bize böyle telkin edildigi için olmustur, o da ayri mesele. Egitim, insani insandan uzaklastirmak degildir. Insani insana yabanci yapmak degildir. Insanin kendine yabanci olmasi kadar kötü bir sey var midir? Ancak bu yapilmistir ve hala da yapilmaktadir.
Bazi önseziler rüyalarla olur. Insanin muhakemesinin disinda ama uyanik halde oldugu bir anda bir bilginin kalbine dogmasi yahut zihnine dogmasi meselesidir.
Bu konu maddesel bir konu degil, ruhsal bir konudur. Ruhsal bir gelisme, bir psisik genisleme, bir psisik yayilmadan söz etmek lazimdir.

Açık Rüyalar

Rüyalarda verilen bilgiler genellikle açik seçik belirli bilgiler degildir. Bunlari biliriz, çogu kliseler ve imajlardir. Ama apaçik rüyalar yok mudur? Vardir. Bayagi, rüyada aynen nasil olmussa fizik planda da üç gün sonra, bes gün sonra, bazen iki sene sonra biz tamamen unuttuktan sonra bizim karsimizda ayni senaryo tekrar eder. Ve biz donakaliriz; ben bunlari adim adim biliyorum, bu böyle böyleydi, diye aynen yasayabiliriz.
Bu süreç kendi varligimiz için de geçerlidir. Biz birçok seyleri daha evvelden bilebiliriz, fakat bunlar sadece kendi ihtiyacimiza degil, çevremizdeki insanlarin ihtiyacina da uygun zaman ve mekan, yani uygun an geldiginde bunlari rüya halinde tekrar görmeye baslariz. O bizim kendi bilgimizdir aslinda, daha evvel tespit edilmis olunan, görmüs oldugunuz o sey bizimdir. Bu bilgi, bizde zaten vardir. Sonradan bunlari, suuraltimiza intikal ettiriyoruz ama bu bize en lüzumlu olan zamanda olmuyor. Sadece bizim için degil, çevremiz için de bir zaman mekan birlesmesinin tam ortalanmasi lazimdir. Ancak o zaman olacaklar gözükür. Rüyalarin görüldügü zamanin çok önemi vardir, toplumun içindeki bulundugu durumla da çok alakalidir, rastgelelik yoktur. Bunlara da önem vermek gerekir.
Bazi paralel rüyalar vardir, ayni rüyalari gören insanlar olur. Evlerde ayni ailede ayni odada yatanlar, ikisi birden ayni rüyayi görürler, kalkarlar ve birbirlerine tipatip ayni rüyayi anlatirlar. Bunlara telepatik rüyalar diyoruz ve bu aslinda tamamen teknik, parapsikolojik bir konuyu ihtiva etmektedir. Yani metapsisik kadronun disina çikmis, telepatik rüyalar vardir. Bunlar da alinip verilebilir. Bazen bunu yanimizdaki insandan almayiz; bizimle hiç alakasi olmayan, hatta bizim ülkemizde dahi bulunmayan, irkimizdan, neslimizden olmayan varliklardan gelen telepatik rüyalar da vardir. Onlarin elde etmis oldugu birtakim sonuçlar ve bilgileri biz telepatik olarak algilariz.
Bazi seyler uyku esnasinda daha kolay meydana gelir. Peki, niçin gündüz vakti olmuyor da, gece vakti oluyor diyebiliriz. Tabii ki beden hakimiyeti ruhsal varlik tarafindan uyku esnasinda daha gevsetilmistir. Kontrol tamamen vejetatif sisteme bildirilmistir. Biyolojik bir yasam vardir. Suursal bir yasam tamamen kapanmis, suurötesi yasam baslamistir. Suurdisi bir yasam baslamistir. Suurdisi yasam bizim ruhsal dünyayla olan baglantimizin çok kuvvetlendigi yasam demektir. Onun için bazi rüyalari böyle daha iyi görmek de mümkün oluyor.
Özetlersek, rüyalarin arka planinda birinci derecede hepimizin kendi ruhsal planimizin uyarilari, bilgileri vardir.
Rüyalarin ikinci derecede sebebi olarak kendi öz varligimizdaki bilgileri, kendimizden kendimize aktarmamiz meselesi vardir.
Üçüncü derecedeki sebepler, rehber varliklarimizin bizim normal hayatimiz içerisindeki tekamül nizamimizin iyi bir sekilde yürüyebilmesi, aksaksiz yürüyebilmesi için bize yaptiklari yardimlari aldigimiz rüyalarimizi olusturur.

Alıntıdır..

bu bazda değerlendirme yapılabilinir.

H.E

Pillibebek nazda yapabiliyormuymuş.Ne teknoloji be ;)

Barialast bunu fark etse ne olurdu acaba?
bloglar özellikle mi kirletmeye çalışılıyor?
yakışmıyor...

bu ne len?

izle o zaman bunu yapana aynısı yapıldığında nasıl tepki veriyor takip et.

nasıl tepki veririm biliyor musun, benim yaptıgım gibi yazardan bagımsız olarak sadece soze odaklı (gelişine gelen topa vole hesabı) ve yerinde yapıyorsa, iyiniyetini bana hissedirebiliyorsa ve altına benim gibi de yanlıs anlasılmasın diye notunu düsüyorsa tepkim sadece :)) olur.

ama buna ragmen lafı g.tunden anlayan varsa senin gibi ve bana ters cevap verip canımı sıkarsa adamın götünü keserim. oldu mu? hade bakeyim..!

eurovision'a 'en sevdigim sayı 6' sarkısıyla katılan adam

hayır uykusunun gelmesi daha garip değilmi. belki de şarj olacaktır konsantre için

rüyaların mutlaka bir getirisi vardır.
gün içindeki ruh halimizi dahi yönetmeye müsaittir,eğer buna biz izin vermezsek tabii ki.

kötü rüya gördüğümüzde uzun bir süre hep aklımızda olur sanki kötü bit olay yaşayacakmışız gibi hissedip tedbir almaya bile çalışırız.

H.E

mucizemsin yaklasimin berbat..espri calis biraz..:)

aRRoGaNTe HoMbRe lafı başka tarafından anlayan kim olduğu ortada,uslübunuz da ortada...

blog yazarına saygımdan kesiyorum burada...

H.E

benim bir cok ruyam gerceklesmistir,
ruyanın bir de bu boyutu var,
ruyan da bir sahne yasarsın,
aynı sahneyi tıpa tıp 2-3 hafta sonra gercek hayatta yasarsın.
bu benim basıma geldi.
aslında bazen ruyalar uyarıcıdır,

olum tek gercektir, gerisi yalan

müessesemizde nabza göre şerbet uygulaması vardır. bana kim ne sekilde yaklasıoyrsa o sekilde karsılık gorur.

blog yazarına saygımdan kesiyorum burada...

bu fikrinizi sevdim. iyi edersiniz..

selametle,

eurovision'a 'en sevdigim sayı 6' sarkısıyla katılan adam

ruyalar ilginctir, sanki bu dunya da bir ruya

olum tek gercektir, gerisi yalan
nabza göre şerbet

oraya pek denk dusmedi ama mesaj belli.almışsınızdır herhalde. idare ediverin.
eurovision'a 'en sevdigim sayı 6' sarkısıyla katılan adam

burada Yusuf (a.s)'ın yaptığı rüya yorumu ile hayatının kurtulması olayı anlatılmıştır.
yoruma değil de rüyaya bakacak olursak rüyaların bir anlam taşıdığını ve doğru yorumlandığında nelere sebep olacağını anlamak açısından bence güzel bir örnek bulunmaktadır.

H.E

Hani benim şerbetim derdim ama an itibariyle kaşınmıyorum :)

seni gidi gidi..;)

eurovision'a 'en sevdigim sayı 6' sarkısıyla katılan adam

seni görmem
imkansız
imkansız
imkansız
rüyalarım olmasa...

darısı göremeyenlere:)

Kendini yönetirsen, dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin.

ruyalarım olmasa:)
cok haklısın

olum tek gercektir, gerisi yalan

kuluçkaya yatacağım şimdi:)

Kendini yönetirsen, dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin.

:) ama kuluckada uyunmaz genel de:) bizim guvercin uyumuyor :)
sen kıs uykusuna yat

olum tek gercektir, gerisi yalan

bak bu da fena fikir değil 6 ay sonra görüşmek üzere:))

iyi de bu kadar uzun uykuya tek başına can mı dayanır:))

Kendini yönetirsen, dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin.

:)) 6 ay sonra gorusmek uzere demissin,
bunu nerden cıkardın:)
ruyamızda da gorusuruz:))

olum tek gercektir, gerisi yalan

kış uykusunu kim uyur,ayılar uyur
ne kadar uyur, altı ay uyur
bende bu uykuya yatacağım diye espri yapmıştım:))

Kendini yönetirsen, dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin.

tamam ben anlamıstım zaten:)

olum tek gercektir, gerisi yalan

ne diye beni yoruyorsun o zaman:))

Kendini yönetirsen, dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin.

:)) seni yorduysam ozurdilerim, ama ruyamızda karsılasmıyacak mıyız? ben samimi soylemistim

olum tek gercektir, gerisi yalan

samimi mi söylemiştin o zaman bende samimi söyleyeyim:)
seni rüyamda görmüş olabilirim çünkü genelde rüyamdaki erkekleri tanımam:)))

Kendini yönetirsen, dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin.

:)) yapma kristeller,
ben uzun boylu yapılı ,beyaz tenli ,ela ama yesile yakın gozluyum, diger erkeklerden beni hemen ayırabilirsin:)
simdi beni hatırladın mı:)

olum tek gercektir, gerisi yalan

kulagından da püre (battes püresi) akar bunun genelde. hic bi yerinden tanımazsan oradan cıkarırsın kesin..

eurovision'a 'en sevdigim sayı 6' sarkısıyla katılan adam

tanıdım tanıdım fazla yorma kendini:))

Kendini yönetirsen, dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin.

:)) tanıyacagını biliyordum :)

olum tek gercektir, gerisi yalan

:))

Kendini yönetirsen, dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin.

sevgiliyi rüyada görmek iyidir hele de rüyayı az da olsa yönlendirebiliyorsam daha iyidir:)

Sen Vurdun da Ben Ölmedim mi?

:))

Kendini yönetirsen, dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin.